Mätt o belåten

Har hämtat Krille nu. Sedan körde vi o köpte mig en spade:) Jag har tjatat om en spade o nu äntligen fick jag en. Nu ska här grävas. Ska gräva bort alla buskar o sen ska jag kanta runt mina blomland.. Nästa års projekt är att göra en damm tror jag. Tycker det är fint. Det är nästan så man känner för att ut o gräva lite nu... Tog förresten ut en semesterdag idag. Hade velat vara ledig imorgon med, men det fanns inte tillräckligt med folk så jag får allt jobba ändå.
Förresten efter att vi hade köpt spaden åkte vi till Maxi o handlade. Krille köpte en smörgåstårta eftersom han fyllde år igår. Den har vi precis mimst på så nu är jag rejält mätt. Fattar inte varför man slltid ska äta så mkt? Ngn mer som har samma problem?

Förresten jag behöver hjälp med att hugga ner vår tall. Kan någon hjälpa mig lite?

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, det är roligt att gräva och anlägga. Tråkigare är det att sköta det sen...

Mm, tyvärr är man ju matfrisk här också!

2009-05-26 @ 20:29:25
URL: http://stragegard.blogg.se/
Postat av: caro

Varför har jag skrivit min´mst? Vad kan det betyda tro? mumsat kanske det skulle stå? ingen aning

2009-05-26 @ 20:39:30
Postat av: Anonym

Jag äter bara halva portioner nu, det räcker!!!!

2009-05-26 @ 20:51:03
Postat av: Tina

Visst är det roligt att göra fint på tomten, det är bara det att ogräset har en tendens att komma ännu fortare när man har gjort i ordning i rabatterna. Man undrar varför??? Och Carro på bilderna ser du ut som du är ute och smyger för att klippa ner grannens buskar som hänger över till eran tomt.

Det är ju så gott med smörgåstårta så jag förstår att du äter mycket då.

2009-05-27 @ 09:46:07
Postat av: Jennie

Inte utan man blir lite avis på den som äter halva portioner. Fast man vet ju å andra sidan inte hur mycket han/hon åt innan ;)

2009-05-27 @ 18:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0