Klippning

Idag ska jag äntligen klippa mig. Har bokat klipptid 3 ggr innan som jag har fått avboka. Ska bli skönt att äntligen komma iväg. Kör jag väl av vägen eller ngt så jag aldrig kommer fram istället... Imorgon kommer Krille hem o denna gången har jag inte planerat så mkt. Kanske beror det på att jag jobbar 5 av de 6 dagarna han är hemma. På tors ska ev. pappa hjälpa oss lite här hemma. Snart dags att kolla upp lite tapeter till köket med. Har förresten fixat Krilles födelsedagspresent. Han kommer få den redan nu när han kommer hem. Tror han kommer bli glad:) Nu önskar jag mig en cypernresa av dig krilleboy, hehe... Fattar att jag fyller 25... Känner mig som en gammal tant mer eller mindre.. Så jag förstår vad ni som är äldre än mig känner er som, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0