Jobb för hela slanten

Igår var krilles farsa o Eva här o grattade krille. Passade på att fixa det elektriska på ena sidan väggen när de var här. Det tog sin lilla tid kan man säga. Var inte det helt lättaste, men nu ska det vara klart så nu är det snart bara att börja kakla den väggen med. Ska bara få in kakellisten innan o gipsskivan ska skruvas fast.

Nu e det jobb 4 dagar framåt som gäller. Känns ju jättekul... Inte...Tycker jag känner mig inte motiverad att göra någonting längre. Allt känns mer eller mindre piss... Kanske är det för att man vet att man snart är arbetslös.. Det enda som kan få mig på bra humör är att köpa saker o det kan man ju inte göra hela tiden även om man hade velat, hehe.. Nu ska jag äta lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0