Hurra, hurra, hurra, hurra!!!

Grattis krille på 27-årsdagen! Hoppas du får en bra dag i Tyskland eller Danmark eller var du nu är. Vet att de skulle köra ngn extratur till Danmark ngn dag...

Igår var jag o mamma en runda på IKEA.. men det var inte därför vi åkte till kalmar. Vi skulle hälsa på Hildur. Alltså min morfars syster. Jag hade väl träffat henne en gång för typ 20 år sedan så jag kom inte ihåg henne alls. Hon och min morfar flyttade till Chicago 1952. Där stannade Hildur i 5 år innan hon begav sig hemåt till Sverige igen medan min morfar kom att stanna där till den dagen då min mamma konfirmerades. Årtalet var iaf 1968 när han kom hem igen. Jag träffade ju aldig honom eftersom han dog 1979, endast 49 år gammal.
Jaja, slut på släkthistorier, men jag tycker det var intressant att få veta lite mer om min släkt på den sidan. Har ju inte vetat knappt något alls innan.

Hittade lite skräp på IKEA ändå. Idag är det meningen att jag ska göra lite nytta här hemma. Blomlanden behöver rensas, gräset klippas o fönstrerna ser för jävliga ut. Måste städa här inne med.. Förstår att det tar emot att göra ngt. Det är ju så mkt o tråkiga saker.


Kommentarer
Postat av: Tina

Vill först och främst säga GRATTIS TILL CHRISTIAN PÅ HANS 27-ÅRSDAG. Herregud är det så länge sedan?



Sen till det andra...ja visst är det tråkigt att ha såna projekt på gång men det är roligt och fint när allt är klart. LYCKA TILL!

2009-05-25 @ 18:16:53
Postat av: Jennie

G R A T T I S Krilleboy!!



Önskar familjen Arnoldsson

2009-05-25 @ 21:09:36
Postat av: Linda

Grattis på födelsedagen Christian!

önskar Linda med familj



Ps. Snygga skålar Carro, såna vill jag oxå ha!!!

Hittade hotellrum på Poseidon from den 28:e, något kanske?

2009-05-25 @ 22:15:56
URL: http://stragegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0