Trötter

Är nu så trött så jag vet knappt vad jag gör. idag började vi med att måla i köket. har målat allt en gång så nu ska det bara målas en gång till imorgon. Har fått hem kylen och frysen idag. Ska sätta igång dem imorgon som först. Sedan var vi på kalas hos Agnes. Åt massor med gott. När vi kom hem vid halv 10 ungefär så böjade vi sätta ihop vår byrå som vi köpte igår på IKEA. Vi blev prcis färdiga. Jag råkade dock ta sönder en bräda som vi har fått limma. Råkade lägga mitt knä emot.. Som tur väl var gick den sönder på insidan så det kommer nog inte synas iaf. Ska se om jag kan ta lite bilder imorgon när jag har dammat av byrån. Ska snart lägga mig innan jag somnar sittandes här vid datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0