Snart iväg igen

Sitter här o njuter av de sista minuterna innan man ska iväg o jobba. Jobbade kvällen igår med. Fick vara på akutsidan då, men jag tror det gick bra. Idag ska jag förhoppningsvis vara på min egen sida. Stackars Krille har fått hemska tider på båten. Han jobbar kl 01.00 till 12.00. Han ska jobba så 14 dagar i rad. Fattar inte hur han orkar. Har fått reda på att jag har semester fråm den 20 juli nu. Blev en vecka förskjutet. Men det gör inte så mkt. Har ju jobb till 31 aug så efter semester kanske man inte jobbar många dagar innan man slutar. vem vet.. De ska ju dra in på allt som går nu. Får jag förlängt efter aug kommer jag bli fastanställd typ och det kommer de nog akta sig för. Nu ska jag platta håret lite snabbt innan jag ska iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0