Vi tog allt

Ikväll åkte Weronica, agnes, Krille o jag till Färskesjön. Lagom till alla hade doppat sig (förutom W som stod på land) skriker Weronica en orm! Gissa om vi kände för att bada mer? Nä, vi drar vidare till poolen istället sa vi, men så blev det inte. Vi körde ut mot Torhamn istället och badade i havet. Vi låg nog i en halvtimme iaf. Sedan därefter körde vi hem till W o Agnes o där avslutade vi med av bada i poolen. Jättevarmt o skönt var det så där badade vi länge. Weronica som inte hade badat på hela kvällen o allltså inte var avkyld, ville ha mjukglass, så det blev en glass till för oss ikväll. Mums var det.
Man blir hungrig av att fara omkring så mkt o bada, så nu håller vi på att göra spaghetti o köttfärssås. Vi gör inget annat än o äter. Jag vet:P Blev tyvärr inga kort ikväll då jag inte hade kameran med mig.

Kommentarer
Postat av: din pojke...

hmm...ursäkta men vi gjorde maten? snarare jag va? ;)

2009-06-30 @ 21:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0