Vi hade iaf tur med vädret

Ja vädret var ju verkligen kanon igår kan man säga. Soligt o fint.

Spenderade första halvan av dagen på jobbet. Sedan blev det midsommarfirande hos Karin o jimmy. Först åt alla jordgubbstårta o glass. Tror jag iaf. Jag kom 3 h för sent eftersom jag jobbade o sov en liten stund. Sedan när jag kom till Fågelmara var det dags att grilla. Alla gjorde sina egna grillspett o det som fanns att välja på var älgkött, vildsvin, griskött, kyckling, bacon, majs, tomater, champinjoner, paprika. Hade även olika sallader, pommes, potatisbricka o massor med frukter. Vitlöksbröd åt jag även en hel del av med.. Har säkert glömt en del..

Senare på kvällen åkte kräftorna fram, men jag var för mätt o för trött för att orka äta några.
Var iaf en myckad trevlig kväll. Tack alla ni som var med!

Har förresten fått ett litet problem  här hemma.. Som ni flesta kanske vet har vi några fåglar inneboende i ventilen över vårt badrum. För ungefär en vecka sedan började det lukta väldigt äckligt där o jag har fönstret öppet hela tiden för att inte känna ngt. Sedan blev det väldigt varmt o det kom en massa flugor o skit.. Idag när jag skulle in o borsta tänderna ligger det fullt av små vita larver i tvättställen o lite överallt. Fy fan vad äckligt. Har spolat ner all jag hittade i toalettstolen, men det trillar ju ständigt ner nya. Måste verkligen göra något åt det snart. Jobbar ju nu, men krille kommer hem på tis så då måste vi åka o köpa en stege så man kan klättra upp på taket o fixa detta.

Nu ska jag dra till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan Caro, det är likmaskar....

2009-06-21 @ 21:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0