Sliter o sliter

Varför blir det alltid mest gjort här hemma när Krille jobbar? Förra gången han var ute rensade jag hälften av blomlanden plus att pappa o jag fixade väggen. När han var hemma kaklade vi visserligen, men jag tjatade på honom att vi skulle riva ner tapeten i köket. Nä, jag orkar inte fick jag till svar. Idag har jag minsann slitit ner tapeten själv i köket plus skruvat bort alla skruvar som satt i väggen. Tog sin lilla tid ändå. Pappa var snäll o kom en runda med sin kofot o tog bort alla listerna. Tack så mkt!
Nu ikväll har jag stått och skurit upp 2 kg kyckling i bitar o lagt i marinad.Ska ha det till grillspett imorgon kväll. Alla har med sig ngt. Jag har bara med mig kyckling o potatissallad dock. Men vi e 20 pers så det blir mkt mat. Alla har ju med sig ngt.
Jobbar dagen imorgon först o sen jobbar jag kvällen på lördagen så det blir lite midsommarfirande iaf.

Glad midsommar på ER ALLA!

Kommentarer
Postat av: krille

du är duktig du! Man ska inte stressa gumman... så skönt att bara ta det lugnt när man är hemma juuuuuu

2009-06-19 @ 18:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0