Rapport från sjön!

Tjenare!
Då va det dags för mig att skriva igen. Nu vet du att jag tänker på dig carro ;) för annars hade jag nog inte skrivit för jag vet hur mycket du tjatar om att jag ska skriva några rader ;)

Händer inte så mycket här, ligger och kolla på Hjälp jag är med i en japansk tvshow... verkar inte kloka där borta ju, vuxna som är 7år i huvudet eller nått.
Ska sticka och äta lite nattmat om ett tag,15min för att vara exsagt typ :P är kallmat idag så får se vad det blir. Ska bli skönt när man kommer hem igen på tisdag, ska ha nått linjemöte då, får hoppas dom säger nått om vad som komma skall, annars kan jag säga att jag hört att denna båten (Germanica) ska ner först till kna runt mitten av mars, å scandinavica ska ner några månader senare, för att ersätta baltica. Jaja, vi får se vad som händer...

Får va man hittar på när man kommer hem, carro verkar vara lite ledig för en gångs skulle, ska bli skönt att ha henne hemma lite.

Ha det bra alla!

///krille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0