Jordgubbar med glass

Nu har vi precis vräkt i oss 1 liter jordgubbar o 1/2 liter glass. Det var skitgott. Det var dagens kvällsmat typ. Det är ju för varmt för att man ska orka äta ngt varmt... Hade bara lite pastasallad med fetaost o skinka med mig till jobbet idag.
Idag är det nog extremt varmt. Jag vet typ inte vad jag ska ta vägen. Funderar på att köra till Färskesjön lite senare för att ta mig ett kvällsdopp. Tur att vi har så nära till både havet o sjön nu. Krille åker ut o jobbar igen imorrn så nu blir man åter själv i en vecka. det börjar närma sig semester nu:D På tors ska jag in o jobba en extra dag så då får det gärna regna lite.

Nu ska jag se om jag hittar några nya skor jag kan beställa. Det har gått ett hål på mina pumaskor:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0