Inget ogräs här inte

Idag har jag spenderat större delen av dagen med att rensa blomland. Har äntligen gått igenom alla så nu är det fint. Vågar inte säga hur många skottkärror jag har tömt allt som allt. Imorgon ska jag ägna mig åt att riva bort tapeter o sen blir det kanske en runda på lövmarknaden med. Tråkigt att det inte finns någonstans att ställa bilen bara. Det lär ju vara fullt.
Har best'llt tapeter nu till köket med. De ska förhoppningsvis komma imorgon. Hoppas det blir fint när de kommer upp. Har suttit vid datorn en stund nu ikväll o hundarna låg i den andra stolen. Tycker de är så söta så jag var tvungen att ta en bild.


Kommentarer
Postat av: krille

Så söta dom är! men du kunde väl tagit ner flissen till dom... ska sova nu! ha det bra idag! puss

2009-06-18 @ 06:22:18
Postat av: Tina

Vad duktig du är och vad söta Bella och Tilda är. Vi håller på med att para Ami med en jättefin Pointer som är svart/vit och heter Willy. Men än har hon inte släppt till. Ska göra nya försök hela helgen. Det gäller ju att det är i rätt tid...

2009-06-18 @ 21:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0