Fest o orientering

Igår kväll hade jag en liten fest här hemma för arbetskompisarna. Vi åt exotisk planka. Mycket gott. Sedan hade Mona bakad en jättegod tårta som vi vräkte i oss med. O som om detta inte vore nog blev det chips, jordnötter, jordnötsringar och salta pinnar med:) Vi spelade kubb och gick tipsrunda. Jag hade gjort bål med förresten som jag gick o drack hela kvällen. Spetsade med lite malibu. Så gott!

Idag har Krille o jag varit ute och orienterat i Torhamn. Var väldigt blåsigt, men det var kul. Den första kontrollen var ute på Torhamns udde. Måste se till att laga våra cyklar så vi kan  ut o cykelorientera sen. Nu måste jag hoppa in i duschen. Imorgon är det jobb igen:( 3 veckor kvar nu till semestern:P

Kommentarer
Postat av: Julia

jag tycker det är roligt att orientera !!!!!!!!!!!!

2009-06-26 @ 22:17:13
URL: http://juliastragen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0