Ensam

Ja, nu så har krille åkt igen o här sitter man själv. Har precis kommit hem från jobbet nästan. Har hunnit äta pizzaresterna från igår o slängt i mig lite choklad med:P Hade nästan planer på att åka till Gbg i helgen, men det fanns inga billiga tågbiljetter så det får nog vara. Tänker inte ge 800 spänn för att åka fram o tillbaka. Vi ska ju ändå till Gbg sen i sommar med Strågegård så det får nog vänta tills dess. Jag får träffa min Krilleboy på tisdag igen:D denna gången e han ju bara borta i 6 dagar.. På onsdag slutar Oscar 9:an.. Väldigt vad fort tiden går.. När jag slutade 9:an dog mormor så det blev aldrig ngt firande. Redan 9 år sedan...

Nä, nu ska jag lägga mig så jag orkar upp imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0