Ny dag

Vaknade väldigt sent idag.  Har i stort sett inte gjort någonting. Bara suttit vid datorn o läst bloggar. Läste Fokis blogg. Gud vilket fint hår hon har alltså. Blir så avundsjuk.
Jag hade lätt kunnat göra en hårförlängning om det inte var så dyrt.. Kan man förlänga direkt på håret eller måste man ha kort hår för att förlänga.. Någon som vet?
Nu är det bara 6 dagar kvar tills vi åker till GBG. Biljetterna är uthämtade Linda så ni kan vara lugna.





Tog ett par närbilder på mina små älsklingar. Lite ovanligt med hundar som är glada för råttor kanske?


Varför ska det alltid bli krångel när jag ska få pengar från Norge. Fick ett mail att jag skulle få ut 3600 NKR som semesterersättning eftersom jag jobbade där förra året.. Grejen är att jag har bytt bank sen jag jobbade där så jag får väl se om det dyker upp några pengar.. Hade ju suttit fint nu innan semsetern.

Kommentarer
Postat av: krille

Vilka bra bilder på hundarna... speciellt bilden på Bella. Saknar dig gumman men nu är det inte länge tills våran semester! :D ännu kortare är det till jag ska sova... för det ska jag göra nu! Puss

2009-07-17 @ 23:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0