Jobbhelg

Undrar hur länge denna värme ska hålla i sig? Jag avlider snart av den kan jag säga. Ska jobba hela helgen så jag hoppas det är svalare på jobbet än här hemma iaf. Öppnade fönstret i sovrummet rakt ut igår kväll i några timmar plus att jag stängde dörren. Var riktigt svalt o skönt när jag gick o la mig faktiskt. Somnade nog direkt. Idag känner jag att jag har ont i huvudet. Jag dricker nog inte tillräckligt. Idag har jag bara druckit ett glas allt som allt. Längtar verkligen till semestern nu. Kommer bli konstigt att ha 4 veckor ihop med Krille då vi båda är lediga. Jag hoppas självklart på att det blir lika fint väder då som nu... Vill bara ha lite regn i ett par 3 dagar sen kan det bli fint igen. Efter denna helgen har jag bara en helg kvar att jobba innan semsetern!!
Imorrn efter jobbet blir det kalas i Fågelmara. Grattis i efterskott Ertik. Hur känns det att vara tonåring nu?

Ha det bra idag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0