Hemresa imorgon

Igår spenderade vi 10 h på Liseberg. lagom till vi skulle hem kom regnet så vi hade verkligen tur.. Det var hur mkt folk som helst där så 45 min i kö för att åka en karusell var inget ovanligt. Vi hann åka en hel del iaf och vi hade väldigt skoj. Det är ju huvudsaken. Väl tillbaka på hotellet igen skulle vi festa. Jag fick en hemsk huvudvärk o var tvungen att prioritera Alvedon istället för alkohol tyvärr... Idag har vi gått några omgångar på stan.. varje gång man har handlat lite så har man sprungit upp på hotellet o lämnat det sen. Detta hotellet måste vi ha igen. Klart det bästa. Läget är kanon. Idag har jag handlat tröjor, träningskläder, halsband, jeans och massa annat. Känner att 4 dagar här har varit perfekt för man har verkligen haft tid att gå i affärer med. Förra året sov vi vara 2 nätter på hotell o det var i minsta laget.
Kl 12 går tåget hem imorgon o innan dess ska vi hinna packa, äta frukost o springa ner på cubus igen. Krille kom på att han ville har fler tröjor.. Sedan får vi träffa tjejerna (hundarna) imorgon. Hoppas att de blir glada när vi kommer.. men ärligt talat så tror jag de skiter i vilket:P

Hörs imorrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0