En förebild:P

Idag börjar jag med att ta ett kort hur det ser ur i vårt kök. Så snyggt när jag har rivit bort tapeterna o det e lite spackel här o där.





2 bilder blev det visst.
Kan se om man kan få det lite snyggare här inne innan kvällen. Bild kommer senare.

Ska iväg o vaccinera Tilda o Bella sen. Det är på tiden. Har inte hunnit åka iväg innan. Krille går av båten idag, men han går inte av förrän imorgon eftersom han ska till sin bror i Kungsbacka o hälsa på. kan knappt vänta till han kommer hem. Vet att han har lite parfymprover med sig hem till mig nämligen. Bland annat Coco Chanel Mademoiselle. Är verkligen sugebn på att hitta ngn ny god parfym så jag hoppas att den luktar gott. någon som har testat den?

Kommentarer
Postat av: Krille

väntar på kort på våra nya tapeter, hoppas det blir bra! :D Ska blir skönt när man väl kommer hem... just nu är man rätt trött! vi hörs sen! puss

2009-07-07 @ 15:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0