Det har hänt!!

Tro det eller ej, men nu har jag semester. Min första betalda semester någonsin. Ja Linda, på tisdag blir det bolaget direkt så vi kan supa skallen av oss o sen ska vi sätta sprätt på en jäkla massa pengar. Man mår ju bra av att handla. Iaf jag:D

Jag jar tydligen ingen vanlig tunntarm i min kropp utan jag har drabbats av pengartarmen istället... Jag funderar på om jag ska dra till Norge en vecka efter vi har varit i GBG o tjäna ihop lite pengar.. Får vänta o se hur mkt stålar jag gör av med i Götet först.
men pengar e ju aldrig fel att ha...

På återseende senare och då förmodligen med något drickbart i handen


Kommentarer
Postat av: Tina

Ha en trevlig semester i Göteborg. Hoppas att vädret är bättre än när jag var där nere. Men Carro och Krille jag väntar fortfarande på en bild på hela köket nu när det är färdigt. Kram

2009-07-21 @ 13:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0