27 grader

Idag efter jobbet när jag kom hem höll jag på att dö avvärmen tror jag.. orkade inte göra någonting. När Agnes frågade om jag ville komma o bada behövde jag inte många sekuunders betänketid.. Vi låg i poolen över 1 h. Jätteskönt var det. 27 greader var det i poolen idag. Efter en stund kom Oscar så han följde med mig hem. Vi har precis ätit. Jag e tröttare än satan själv o skulle kunna lägga mig ner o somna nu tror jag.
Jag har nog smittat ner många med mitt Norgeprat så idag på jobbet frågade en arbetskompis om vi skulle dra dit i höst om hon inte kom in på utbildningen som hon hade sökt till. Kul att vi e några stycken som ska dra till Norge nu.

Snart ska jag prata lite med Krilleboy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0