Vi är KHK, ja vi är faktist KHK

Idag är det äntligen dags för en hemmamatch. Var ju ett tag sedan de spelade nu.. Jag har precis stgit upp. Vi har lyckats vända dygnet, men har dock legat vaken ett tag o kollat på ett avsnitt av skärgårdsdoktorn. Väldigt bra serie enligt mig. Man blir ung (yngre) på nytt.

Igår var vi hos pappa o åt kropkakor. Var mkt gott. Jag lyckades trycka ner 4 st.. men lika väl för det var jag vrålhungrig 6 h senare när Jennie, Sven, Arvid, Hjalmar, Pappa o Erik kom till oss. Vi köpte pizza o sen spelade vi wii för hela slanten. Jag slog mitt bowlingrekord när alla hade åkt hem så nu ligger mitt rekord på 245. Han även med att spela lite wow igår med:)

Drygt att det är jobb imorgon igen. Har verkligen njutit de här 4 dagarna som jag har varit ledig. Har fått städat här inne o bilen har blivit tvättad med, så nu e den grå i stället för svart o man ser reg.skylten till o med.


Nu ska jag spela lite med Krille innan vi ska iväg på hockeyn. Skriver lite senare om jag komer ihåg det.




Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack för igår!

2009-01-11 @ 13:03:30
URL: http://jennieshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0