Utan internet i 1 dygn

Igår kl 15 försvann vårt internet. Har ringt o klagat 2 ggr o sista gången var jag nog mkt otrevlig mot den stackarsmänniskan i andra änden. Men det kändes bra efteråt.
Fick inte internet förrän vid 17-tiden idag skulle jag tro. Vi var så uttråkade så vi körde o köpte ett wii-spel.. Vi har spelat lite, men det e inget jag har fastnat för direkt. Tror inte jag kan lägga många timmar framför det. Tennis o bowling e det som e roligast. Första bowling-rundan fick jag 210 poäng vilket jag e mkt nöjd med. Bara 2 dagar kvar av ledigheten o sen åker Krille ut o jobbar igen tyvärr. Så tomt o tråkigt här hemma själv. Det e ju tur att man har hundarna iaf.

Det blev inga tapeter sen för Krille ringde aldrig till Bengt... Men det hade jag inte räknat med heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0