Tjugondedag Knut

Grattis alla Knutar som har namnsdag idag... Inte för att jag känner ngn vad jag kan komma på nu.
Idag ska ju alla julsakerna ner. Lite synd att plocka bort stakarna tycker jag, men ska man så ska man. Jag kommer dock inte göra det förrän imorgon. Jag har sovit bort hela kvällen sen jag kom hem. Var så väldigt trött. Har sprungit som en jojo hela dagen på jobbet känns det som.
Imorgon e man ledig. vet inte om jag tycker om det eller inte. Skönt att sova länge, men sen har jag ingenting att göra. Det e inte så spännande att vara hemma själv. Skulle behöva ta hundrana på en långpromenad, så får se om jag kan göra det.

Nej Jennie, jag har aldrig träffat Hildur så detta blir förmodligen både första o sista gången skulle jag tro. Nu ska jag läsa lite bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0