Ny dag, nya tag

Orkade aldrig skriva mer här sen när jag kom hem från hockeyn. De förlorade iaf med 3-4 mot Ulricehamn. Mkt dåligt gjort.
Idag var Alex här kvart över 5 på morgonen o hämtade Krille. De skulle ta samma flyg till Arlanda, så det var väldigt snällt att han fick åka med Ale bale så jag slapp gå upp o köra honom till Kallinge. istället tog jg mig en lång sovmorgon till halv 12. Jag e riktigt uktig på att sova. Ska snart iväg o jobba. Inget jag känner för det minsta. Jag vill hitta på ngt kul, men det går väl inte när man e ensam hemma. På fredag ska nog jag o mamma till Kalmar en runda o hälsa på Hildur. Kommer man härifrån iaf. Synd att inte hundarna kan följa med bara... Tilda har verkligen blicvit en ensamhund. När vi e nere ligger hon uppe i rummet o sover på sin kuddde o när vi e uppe då går hon ner o lägger sig i sin bur.... Hmmm konstig hund det där... Bella är iaf min svans fortfarande o följer mig troget överallt. Nu ligger hon bakom ryggen på mig o sover.

Nä nu måste jag fixa lite käk innan jag ska iväg.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Har du träffat Hildur förut?

2009-01-13 @ 19:33:09
URL: http://jennieshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0