Långledig

Äntligen! Är ledig i 5 hela dagar!! Har haft min elev i en hel vecka nu, men jag tycker faktiskt lite synd om honom. Han får klara sig mycket själv.. Alltid e jag upptagen med något.
Kom upp kl 8 idag. Tidigt för att vara ledig tycker jag. Var ute o gick med hundarna en runda. Ska snart iväg o gå med dem uppe vid orion. Ska ha Lisen med oss. Funderade ett tag på att köra till Allatorp, men kom på att Marja jobbar ikväll så då kan ju inte hon följa med.

Det var ju meningen att vi skulle ut ikväll, men nu verkar det inte bli ngt förrämn imorgon. Jag e sugen på att bowla ikväll. Någon som e sugen på att följa med?

Försöker övertala krille om att vi behöver ett nytt kök, men ag verkar inte lyckas så bra. jag har till o med sagt att jag kan lägga 2 av mina semesterveckor i Norge i sommar så jag tjänar ihop lite kosing som vi kan ha till köket. Visst tycker ni väl att vi ska ha ett nytt kök?

Kommentarer
Postat av: Marja

Caro, alla agilityhinder finns nu ridhuset i kråkerum. Allatorp är därför ingen hit. Puss puss

2009-01-30 @ 11:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0