Kallt, kallt

Väldigt vad kallt det e ute. Man vill inte gå någon längre sträcka med hundarna, för då fryser väl både jag o hundarna ihjäl. Fick skjuts av pappa bort till affären idag. Tack så mkt! Hade aldrg orkat gå hem med kassarna som vägde bly. Imorrn e det dags att jobba igen. Inget jag känner för, men jag jobbar bara 2 dagar o sen e jag ledig i 4 dagar. Rätt skönt att bara jobba 75% den här månaden. Har jobbat så mkt i dec.

Hoppas vädret e lite mildare imorgon, så ni som har tänkt åka skridskor kan göra det. Synd att man inte kan vara med,  men jag har ingen bil o så jobbar jag ändå. Längtar till tors då vi får hämta hem vår kära bil igen. E på shoppinghumör, men jag borde nog spara mina pengar. Pratade med mamma innan idag o hon funderade på att ta en bussresa till Ullared, så kanske borde man följa med. Hittar väl alltid någonting man vill köpa. Disktrasor om inte annat:P haha.. Nu ska jag hjälpa Krille med maten

Ha det så kul imorgon o tänk lite på mig va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0