Idéer

Igår jobbade man sista dagen den här veckan, vilket innebär att jag är ledig i 4 hela dagar nu. Vaknade idag o hade massa idéer om vad vi skulle göra den här helgen, men Krile höll inte riktigt med mig. Jag tyckte att vi skulle göra i ordning vardagsrummet här nere o fixa valv o tapetsera. Kan vi göra nästa gång jag e hemma fick jag till svar. Men hallå!  Det e denna månaden jag jobbar 75% o kan vara ledig 4 dagar i rad. Nästa jobbar jag 90% så vem vet när jag e ledig många dagar i rad nästa gång o vem vet när jag känner för att tapetsera här inne nästa gång. Hmm, vi kanske kan ta hallen då om du vill fick jag till svar lite senare när jag hade surat en stund. Jag hittade fina gula tapeter på Rusta sist vi var där som jag kunde tänka mig att ha i hallen, så får se om vi kan få någon hjälp den här helgen att tapetsera för tyvärr e vi ju handikappade båda två vad det gäller att tapetsera. Tror Krille ska fråga Bengt om han vill hjälpa oss. Jag hoppas på att han ska fråga iaf.

Idag ska vi ju få tillbaka vår kära bil *glad*. Ska bara glida omkring med den i Jämjö ikväll bara för att jag kan. Hade varit skillnad att vara utan bil på sommaren kan jag tro. Nu fryser man ju ihjäl bara man går några hundra meter ute. Nu ska jag snart hoppa in i duschen. Måste raka benen så det tar emot.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad är det som tar emot. Är du så hemskans hårig

att hyvlen inte tar sig igenom? Du kanske kan klippa bort lite med en sax först?

2009-01-08 @ 14:04:57
URL: http://stragegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0