Hemmadag

Det blev aldrig ngn resa till kalmar idag för Hildur kände sig inte så bra.. jaja, det får bli en annan gång i stället.. Har haft en besiktningsman här idag som har kollat om vi har hubock, men det såg fint ut sa han.. Jag hade ingen aning att det var ngn som skulle komma, men tydligen krävde vårt försökringsbolag besiktning av husbock. Annars har jag städat här inne o spelat idag. Ska snart till pappa o äta rotmos. Ska bli så gott. Skönt att slippa laga någon mat sen med.
Längtar till våren så jag kan stängsla in gräsmattan o ha hundarna lösa här. Hade dem ute en stund lösa innan när jag övade lite med dem. Men man e alltid rädd att det ska dyka upp en hund eller katt eller ngt annat roligt så de sticker.. Tror jag ska dra till pappa snart o öva lite med dem på hans gräsmatta. Det e inkallning o stanna kvar som gäller nu. Vill kunna börja på agility ngn gång.

Kommentarer
Postat av: Gretha

Bra att du tränar, toppen om du börjar på agility så vi kan ut och tävla ihop sen!!!

2009-01-16 @ 17:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0