Äntligen

Nu e jag äntligen ledig i 3 hela dagar!! Ska bli så skönt. Idag körde jag sönder bilen på väg till jobbet. Luktade satan i hela bilen o jag trodde det skulle börja brinna i den när som.. Ringde till pappa som kom o mötte mig på Statoil där jag hade parkerat bilen. Jag körde vidare sen till Mekonomen och lämnade in bilen och pappa skjutsade mig till jobbet. Kom bara 40 min för sent:P Ringde sedan verkstaden o frågade hur det hade gått med min bil. Torkarmotorn hade brunnit upp sa han... Hmm, det e nog inte så bra... Iaf så kunde han inte få hem en motor förrän nästa tors så nu e vi billösa i en vecka. Känns inte alls kul.

Ska till Linda imorrn o åka skridskor. Ska få åka med Weronica dit. Ser fram emot att få testa mina nya skridskor o visa mina hockeytalanger. Jag ska vara glad om jag endast ramlar ett fåtal ggr o om alla ben e hela i kroppen på mig efter åkturen. Nu ska jag spela lite Wow.

Ses imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0