Tack o adjö Mjölby

Skulle skrivit här igår, men datorn krånglade lite o jag kom aldrig in här. Följde matchen här igår och det e ju underbart att de vann över Mjölby. Nu väntar Playoff 2 på fredag hemma. Kan tyvärr inte gå eftersom jag jobbar, men Krille ska gå på matchen med W o Agnes tror jag.
Krille kom hem inatt o väckte mig så jag e lite halvseg idag. Imorgon e min sista lediga dag så jag hoppas vi ska hitta på ngt kul då. Krille har lovat att han ska boka bord någonstans, men känner jag honom rätt blir det inget med det.
Nu ska vi käka lunch.

Kommentarer
Postat av: Weronica

Tack för den goda tårtan :) /W & A

2009-02-24 @ 21:55:49
URL: http://imnotyourbby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0