Slappardag

Idag har jag mått mkt bättre. Skönt det. Har ändå varit lite trött så jag har nästan suttit vid datorn hela dagen. Vet inte vad man ska göra annars.
Krille har fått reda på vilken båt han ska vara på sen iaf. Han ska till en som heter Germanica o som går mellan Gbg-Kiel. Så e det ngn som vill ta sig en åktur ngn gång går det bra. Han hade tur ändå som hamnade där. Det var flera av hans kompisar som inte fick ngn båt o som bara få gå hemma o vänta o sen hoppa in o jobba på en båt där det behövs. det e ju meningen att Germanica ska komma hit till K-na nästa år så det e ju bra att han får börja på den redan nu.

Imorrn e det hockey o ev. ska vi till Kristianstad o kolla på matchen. Det ska ju snöa så vi får se om vi kommer iväg eller inte.

Om lite mer än en vecka kommer krilles morsa ner hit.. Måste försöka hinna med en storstädning innan dess helst. Kanske ngn som tycker det e roligt att städa o som gärna vill hjälpa till? Kan betala 40 kr/h, hehe.

Gudrun från mitt förra jobb på fregatten ringde förresten igår o fågade om jag ville med ut o äta med dem på torsdag. Tror jag ska göra det. Nästa fredag e det bowling med mitt nuvarande jobb. Får se om man ska med ut eller inte. Hade ju varit kul, för det var längesen jag bowlade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0