Lite småkrasslig

Fortsätter väl där jag slutade sist.. Efter att ha beställt luckor till köket avslutade vi kvällen med ett besök på Bauhaus o IKEA med Weronica o Agnes. Hittade ett snyggt klinkerlaminatgolv som vi kanske ska beställa så småningom. Det var inte så farligt dyrt heller.. På IKEA blev det ett par lampor o lite mat. Lika gott som vanligt:)

Igår kväll jobbade jag. Var nog inte hemma förrän halv 11 så jag kom i säng närmare 12. Vaknade 2 h senare, alltså inatt kl 2 o hade sån frossa o ont i huvudet. Gick ner o tog ett par alvedon o tog tempen som visade 38.2 grader. Frös verkligen som bara den, men tänkte att för så lite feber kan man ju inte stanna hemma från jobbet. Blev iaf hur pigg som helst på alvedonen o kunde inte somna om mera innan jag skulle gå upp. Hade iaf bara 37.5 grader då så jag har jobbat mig igenom den här dagen iaf. var så trött när jag kom hem så jag har sovit ett par timmar nu. Känner mig fortfarande inte riktigt 100, men jag ska inte jobba förrän kvällen imorgon ju.

Snart ska vi äta potatisgratäng o fläskfilé o kolla på Melodifestivalen.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Halloj!!



Du har blivit bildutmanad, ta en kik på min blogg!!



Kram



Syrran

2009-02-07 @ 23:26:19
URL: http://jennieshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0