Internetstrul

Nu har jag varit ledig mina 5 dagar så nu väntar en arbetsdag imorgon. Vi festade i lördags. Jag var hos Sofie o Linus o hade det mkt trevligt. Resten av gänget satt på o´learys. Var sådär lagom bakis i söndags.. Usch hatar sådana dagar.
Igår på morgonen försvann vårt internet som det brukar göra ibland. Ringde upp vårt jäkla bredbandsbolag o då visade det sig att vårt internet var urkopplat. Jag hade sagt upp vårt internet en månad tidigare o sen hade jag ringt o ångrat uppsägningen eftersom telia sa att vi skulle göra så. Telia skulle säga upp det åt oss, så att vi skulle kunna byta till dem lite snabbt. De ringde iaf tillbaka efter en stund från blixtvik o sa att de skulle koppla in det igen. Efter att ett dygn hade gått o vi fortfarande inte hade fått internet ringde jag o frågade hur långt tid det skulle ta att få det inkopplat.
-Hmm, 13 feb får ni det inkopllatser jag här på datorn, säger killen på blixtvik då.
Ja, då blir man glad. Nu ikväll har vi varit hos Bengt o lånat hans mobila bredband så vi får låna det tills vi har internet igen.
Vad ni än gör skaffa aldrig Blixtviks bredband.

Imorrn e det hockey o jag e väldigt sugen på att gå på den matchen. Jobbar ju tyvärr, men jag funderar på att ringa o fråga om man kan ta en semesterdag. Men det går säkert inte... jaja, bara att hoppas på att de vinner.

Kommentarer
Postat av: Linda

E´de hockey idag?

2009-02-04 @ 18:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0