Ensamma hemma igen

Nu var det åter tomt igen i huset. Var precis o lämnade Tina på flygplatsen. Halvvägs till Kallinge tar min spolarvätska i bilen slut så efter ett tag hade jag väldigt svårt att se vägen. Rutan var helt vit. Slutade med att vi fick köra till Ronneby o fylla på med spolarvätska hos Krilles farsa. Känner mig väldigt trött efter dagen som har varit. Sov typ 5 h inatt o sen har jag jobbat hårt hela dagen. Fullt upp hela tiden. Imorgon jobbar jag kvällen. Blir väl att man lägger sig tidigt ikväll o kollar på några filmer, typ lilla huset på prärien, hehe. Har precis köpt hem säsong 4 så jag har ca 900 min att kolla på. very nice.
Vi var förresten o kollade på ny frys op kyl igår. De skulle gå på 18500 ihop. Med Percys rabatt kommer vi ner till 14000 så den rabatten gör väldigt mkt tycker jag. Vi har dock inte bestämt oss än om vi ska köpa det eller inte. Men visst vill man ha ny kyl o frys när man ska göra om i köket..

Håller tummarna för KHK imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Linda

När kommer dem och gör om köket?

Skall ni riva väggen också? Jag kan komma med min slägga och hjälpa till! Jag har sett hur dem gör på tvn;)

2009-02-26 @ 20:55:24
URL: http://stragegard.blogg.se/
Postat av: Tina Möllerström

Hej! Tack för allt när jag var hos er. Det var verkligen trevligt att träffa er och samtidigt få se erat fina hus med en underbar trädgård. Ha det bra så hörs vi snart igen. Kram till er båda.

2009-03-05 @ 22:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0