Skönt med en ledig dag mitt i veckan

Idag har man haft sin lediga dag för den här veckan. Har återigen kollat på några avsnitt av mitt kära lilla huset på prärien. Det är verkligen något speciellt med det.. Funderade på innan idag vad jag hade valt: Att bo i 1800-talets USA som Lilla huset på prärien eller i dagens USA i ngn lyxig villa med pool. Kom fram till att jag skulle valt 1800-talet, men jag önskar bara att man hade haft lite fler kunskaper om sjukdomar på den tiden, för blev man sjuk, så dog man ju typ..
Har varit hos Karin en runda idag. Övade på att byta blöja, så nu kan man det:) Förstår inte att han alltid bajsar när jag är där. Vill inte gå o lägga mig för då blir det fortare morgondag som innebär jobbdag.

Kollade förresten upp lite flygresor idag på skoj skull. Fram o tillbaka till Sthlm får man för under 1000-lappen. Kollade även upp resa till Kiruna om vi får för oss att åka dit ngn gång igen. Vi kommer fram o tillbaka båda två för 3900 typ. Rätt billigt tycker jag. Nä, nu ska jag pysa. Ingen som ska med en liten week-end till Sthlm kanske?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag blir lite sugen på en resa!

2009-12-04 @ 21:40:38
Postat av: caro

Ja det e bara att jobba på så kan vi ut o resa sen:D

2009-12-04 @ 22:44:19
Postat av: Tina

Tycker verkligen att ni ska ta och komma upp till oss i Kiruna. Saknar er väldigt mycket. Vad jag vet så är jag ledig januari och ev februari. Så passa på och kom upp då så man kan få ta hand om er lite. Kram

2009-12-05 @ 12:13:49
Postat av: Caro

Ja, jag e villig att åka.. det e nog krille du får övertala

2009-12-05 @ 16:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0