Shoppingresa med hockey

Söndagen den 13/12 avgår gråa faran från Jämjö för att  styra kosan mot Malmö. Dagen börjar med shopping för att avslutas med en hockeymatch kl 16.00. Anmälan är bindande!

Nä, skämt och sido.. Är det någon som vill följa med till Malmö på söndag för att shoppa o kolla på hockey? Känner inte för att köra dit själv, men är det någon annan som vill med kör jag gärna. Hade varit kul att komma iväg lite.

Funderar förresten på att åka till kallare breddgrader. Kollade på flyg idag igen och nu kan man resa till Kiruna fram och tillbaka, 2 pers för 3100 typ. Ja vi får väl se vad Krille säger. Snart ska jag lägga mig. Har duschat och bäddat rena lakan så det ska bli skönt att få krypa ner.


Kommentarer
Postat av: Weronica

Är det sittplats?

2009-12-11 @ 19:46:32
Postat av: caro

ja inte e det ståplats i bilen:P nä skojar bara.. jag tror inte det e så måmga som går på matchen i malmö o den hallen är ju stor så sittplats måste det finnas

2009-12-12 @ 11:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0