Ny vecka, nya tag

Då kan man väl säga att den här veckan med var avklarad. Har jobbat i helgen och det har gått bra. Var dock väldigt trött när jag kom hem vilket resulterade i att jag somnade i över 2 h! Hade ju Tilda att mysa med i sängen:) Hon tackar aldrig nej till att få komma upp i sängen. Hon ska alltid ligga intill mig under täcket.

Jaha Marita. Det var ju bra att jag vet var detta arv kommer ifrån så jag slipper beskylla någon annan.

Imorgon åker älsklingen ut på sjön igen, så nu blir det att överleva själv i 2 veckor. Har installerat vårt larm nu, så nu kan jag sova säkeret om nätterna:P Tur att jag har 2 ilskna vakthundar med:)










Ska snart leta upp sängen. Måste bara platta till kalufsen först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0