Besviken

Känner mig så himla besviken över att vi förlorade matchen idag. Vi hade ju allettan inom räckhåll men nu känns det som den åker längre och längre bort. Hur lätt är det egentligen att vinna över Tingsryd och pantern som återstår? Det krävs nog mer än ett mirakel isf. Inte så kul att läsa om hockey om man inte är intresserad, men jag får tänka på att jag skriver i den här bloggen för min egen skull och hockeyn är ett stort intresse för mig. Blir så deppig när de förlorar bara..

Imorgon blir det en runda på stan skulle jag tro.. Ska se om jag hittar ngn julklapp till krille. Vet faktiskt inte vad jag ska köpa. blir väl ett par boxer o ett par strumpor:P Nä, jag ska hitta ngt annat det här året, haha. Det här med julklappar är inte så viktigt för mig. Jag byter ju liksom inte med några, men jag tänkte ge Krille ngn iaf. det märks att man har blivit gammal, för nu tycker man att det bästa med julen är maten. Inte konstigt att man ser ut som en michelingubbe. Blir större o större för varje månad... Man kanske skulle ha ett nyårslöfte i år.. Jag som inte brukar ha ngt.

Såg faktiskt en riktigt tjock människa igår o sen föreställde jag mig att det var jag om 10 år. Jag blev faktiskt rädd. Så nu i fortsättningen när jag tränar ska jag tänka på den människan o sen ska jag springa 5 min extra. Kommer nog inte att förnya mitt gymkort förrän nästa år skulle jag tro. Kommer inte ha tid att träna nu under julen iaf.

Imorgon återstår det 1 vecka till Krilleboyen kommer hem igen! Tycker dagarna rullar på fort ändå.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0