Trädgårsarbete och handling

Det har blivit mer trädgårsarbete här. Igår gav vi oss på ett stort projekt. Nämligen att klippa alla miljoner buskar. Jag som inte vill ha massa skit på tomten klippte ner en stor buske ett par meter skulle jag tro.. Vi skulle egentligen fortsatt idag, men jag kände för att åka o shoppa lite istället. Var på Beckers o kollade på tapeter o tro det eller ej men efter 10 min hade vi bestämt oss för en tapet som vi ska ha i vardagsrummet. Jag som brukar ha sådan beslutsångest. Vi beställde 7 rullar så nästa vecka blir det till att riva tapeter igen. Var förresten o handlade en stege med 7 steg idag så vi har när vi ska klippa träden sen med. Kostade nästan 700 spänn för tusan.. Vi som behöver en vanlig stege på 8 m oxå.. Får köpa senare i höst.
Snart kommer Krilles farsa o Eva hit en runda. Jag har inte ens planerat vad vi  ska äta än idag. Ngt förslag på vad man kan ha?

Jag skriver mer en annan dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0