1 dag kvar

Idag efter jobbet var jag o fixade lite tårta. Ska ha det o bjuda på. Det är ju min sista dag imorgon. Blir dock bara arbetslös några timmar för jag ska in o jobba natten sen med. Så först blir det jobb till 16 o sen blir det hem o äta o sova en stund för att sedan jobba 10 h till på natten. Trodde verkligen att jag skulle komma iväg till Norge, men nu verkar det osäkert.. han hade ett uppdrag till mig i Ålesund 31 aug o 3 veckor framåt. Fick tacka nej till det eftersom jag ska följa med Krille på bröllop 19 sept. Annars hade jag åkt. Det känns som jag får sikta in mig på att åka efter bröllopet istället. Det var ju synd, men sånt e livet.. Får se om han hittar ngt annat uppdrag till mig, men tiden börjar bli knapp nu.. Hade ju velat veta innan helgen om man ska åka..

Är det inte dags för Krille att skriva ett inlägg här snart tycker ni?

Kommentarer
Postat av: krille

Skriver ett blogginlägg på kommentarerna istället för jag har inte en jävla aning om lösenordet som vanligt...dessutom är det skittråkigt. jag jobbar, händer inte så mycket, sover, lossar, byter kläder, skiter ibland...hmm... måla... typ det... Ha det bra alla

2009-08-27 @ 22:01:45
Postat av: caro

Skiter du bara ibland?

2009-08-27 @ 22:24:04
Postat av: Anonym

det var ju skitbra Krille, det är gött att kunna det ibland

2009-08-28 @ 14:42:48
Postat av: k

fast just nu är man mest trött...halvtråkiga jobb... ett halvårs semester hade inte skadat...

2009-08-28 @ 15:01:26
Postat av: Kom igen då

2009-08-28 @ 17:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0