Nu är jag trött

Gick upp kl 4 för att köra krille till tåget idag. efter det var det bara hem och vända för att sedan köra till jobbet. Känner mig ordentligt trött nu måste jag erkänna.. Skulle vilja lägga mig ner och somna till nästa tisdag då krille kommer hem igen.... Men nej då, först ska här jobbas i 7 dagar till.. Tycker nästan lite synd om mig. Vi har det verkligen tufft på avdelningen nu. Många helskötslar och tre som har sondmat. Bara de kan låta slangen sitta kvar så man slipper sätta ny sond hela tiden så är det bra.. Det är inte bara att sätta en sond utan det ska röntgas med så man ser att sonden sitter rätt.
Nä nu ska jag inte babbla mer skit. måste sova nu. jobbar kvällen imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0