Liten bit framåt

Idag har det varit en hektisk dag. vi har sprungit runt i affärer i flera timmar och spenderat massor med pengar. Bestämde mig för all lämna tillbaka mina skor iaf då jag tyckte de var allt för trånga. Hittade 2 nya par i stället som e mkt tjusiga de med och Krille hittade ett par. Sedan köpte vi lite mer saker till staketet så vi kan fixa det sista. Var på Coop Forum och köpte fog , snöre och fästmassan till kaklet. Var på Maxi och handlade mat och sedan avslutade vi på Öb där vi inhandlade lite spik och gångjärn:) Väl hemma igen så kom pappa och Weronica och hjälpte oss med kaklet. Hittade en bild före och efter kakel och luckor.. Fogen ska dit imorgon så det är ju inte helt klart än.

Före:



och efter:



Saknas belysning med, men tror det kommer bli kanonsnyggt när allt är klart sen. Kan tillägga att luckorna är vita i verkligheten. Lyckas inte fånga det på bild bara...

Imorgon ska vi byta däck på morgonen sedan blir det att foga... Köpte en högtryckstvätt idag med så egentligen skulle man hinna ta trädäcket, stenplattorba och bilen med... men staketet får nog prioriteras först.
Nästa vecka jobbar jag 6 dagar. när ska vi hinna allt?

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det ser ju faktiskt snyggt ut!

2009-04-18 @ 19:31:00
Postat av: Jennie

Skitsnyggt vilken skillnad!

2009-04-18 @ 20:38:02
URL: http://jennieshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0