Grillning

Är så hungrig så jag tror jag dör snart.. Fläskfilén ligger på grillen, salladen väntar i kylen o vitlöksbrödet i ugnen. Ska bli så gott med grillat. Har inte grillat ute sen nyårsafton faktiskt. Tror det kommer bli rätt så mkt grillat nu en tid framåt. Mums:P I helgen har vi fått upp stängsel runt hela tomten, så nu kan hundarna röra sig fritt ute. Känns skönt. De e nästan ute o springer hela dagarna.. Igår var de verkligen ute mycket. Det var ju kanonväder.  Vi har beställt nytt kakel nu förresten. Blev svarta matta med storleken 5 x 20 cm. Tror det kommer bli snyggt sen. På onsdag e det dags för Krille att börja jobba på sin nya båt. Det bästa är att han bara ska vara borta 1 vecka i taget, så det kommer nog inte bli så drygt att vara hemma själv längre. Kan tänka mig att det blir drygare för honom eftersom han ska åka tåg till Gbg fram o tillbaka 1 gång i veckan.

Hmm tror jag ska lyxa till det med en vinflaska ikväll med. Ska gå o kolla vad vi har.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk på att levern inte mår bra av allt drickande

2009-04-06 @ 14:03:23
Postat av: caro

Levern måste ju känna av att den lever

2009-04-06 @ 22:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0