Ännu en dag avklarad...

Hej igen!
Här kommer jag idag med några rader... vad ska man säga... en underbar dag ute och målade...imån är det påskafton, blir en dag i kiel då... blir måla imån med... har lite kvar, sedan är vi klara på helikopterplattan.

Ska sätta mig och kolla på Talang snart. Imån måste jag kolla upp min semester och sådant... har bokat resa till nästa påmönstring, eller ja, carro bokade den åt mig för jag hade inte internet vid den tiden. Blev inte lika billig men men... får väl gå, kan alltid hoppas på att nån på andra passet vill gå två veckors...

Hoppas bara vädret sitter i tills man kommer hem... blir väl och klippa gräset och lite sådant. Kommer bara vara hemma 6 dagar så det blir hem och vända känns det som.

Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0