Semestern snart här

Bara lördagen kvar att jobba denna veckan innan man äntligen påbörjar sin 2 veckor långa semester:P Var äckligt trött idag efter jobbet. Efter middagen kröp Krille, jag o hundarna ner under täcket. 1 min senare hörde jag att Krille låg o snarkade o efter ytterligare 1 min hade vi alla 4 slocknat. Inte förrän 2 h senare vaknade vi till. Hmmm. undrar om man kan sova sen inatt.... Jag har förresten fått heltid på jobbet nu året ut. Skulle fått 90%, men idag frågade chefen mig om jag ville gå heltid. Med tanke på hur mkt jag vill göra om på huset och vad det kostar i förhållande till vad jag har, så var det bara att tacka ja till heltidsjobbet.
Idag e det 7 år sedan World trade center katastrofen och 5 år sedan Anna Lindh dog.. Och sen till ngt positivt: 24 år sedan Jare föddes! Grattis Grattis!!

Ska nog köra en runda till mamma nu och hämta fler flyttkartonger. Det börjar närma sig nu.

Kommentarer
Postat av: Jare

tack!

2008-09-11 @ 21:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0