Livstecken

Ja, jag lever men har inte fått internet än. Allt har gått bra med huset. Vi har hunnit en hel del måste jag säga. Jag har målat sovrummet. Det blev nougat med en mörklila fondvägg. Är riktigt nöjd över resultatet. Vi har varit på IKEA en dag o spenderat massor med pengar. Det blev lampor o tavlor o lite annat smått o gott. Sedan har vi städat ut den gamla lägenheten i Fjärdsjömåla. Har lagt 2.5 dagar på städning där. Skönt att ha det klart iaf. Annars packar vi upp lådor så mkt vi orkar o hinner hemma. Vi har nästan satt upp lampor i alla rum o nästan gardiner med överallt. O idag har vi varit duktiga o klippt gräset med för första gången. Vi kom fram till att vi får köpa en ny gräsklippare. Vi behöver en med uppsamlare...Vi får internet inkopplat nästa onsdag, så än så länge får vi nöja oss med att åka runt till olika personer o låna internet där (just nu e vi hos min pappa.) Skriver mer sen när vi har fått igång vårt internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0