Internet igen!

Nu fungerar äntligen vårt internet!!
Idag är jag ledig. Så skönt. Vädret verkar vara bättre idag än igår iaf. Har precis ringt o bokat in en klipptid. Det e verkligen välbehövligt. Tänkte gjort det under semestern, men tiden räckte inte till som vanligt. Vi har haft fullt upp. I söndags började vi måla staketet, men färgen räckte inte så det e lite kvar att måla. Ska försöka komma ihåg att köpa 4 liter till idag när jag kör hem från stan. Sedan när vi har målat klart ska vi stängsla in hela tomten så hundarna kan springa fritt. Det blir mkt att springa på:)
Jobbar bara tors o fre med denna veckan sedan e jag ledig i helgen. Kanske ngn som vill hitta på ngt? Typ festa lite kanske?
Förresten ngt konstigt hände igår. Jag var o tränade på gym, hahaha. Följde med syrran o Agnes dit. Skämde nog ut stackars Agnes. Vid en maskin skulle man sitta o gresa mkt. Jag e världens oviga människa så jag fick tvinga in mina ben med våld. Sedan kom jag knappt ut därifrån. Ajaj, vad ont det gjorde.
Trodde jag skulle ha värsta träningsvärken idag, men jag känner typ ingenting så nästa gång får jag ta i mer. Jaja, nog om detta. Måste fixa till håret lite nu innan jag ska iväg till frissan. Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0