Äntligen ledig

Idag e jag äntligen ledig. har jobbat 10 av 11 dagar innan så jag känner mig lite sliten:P Ska snart iväg o rida o ikväll ska vi festa. Blir förhoppningsvis kul. Var ju ett tag sedan man var ute om man så säger. Vad kallt det har blivit ute om dagarna nu. Fick skrapa rutorna när jag skulle iväg till jobbet igår. Det e väl snart dags att leta fram vinterjackan skulle jag tro.
Har lite funderngar på att sätta in en kamin i huset, men men det får nog vara till nästa år.. kan ju avvakta o se vad vi får för elräkningar först. Annars har inget annat kul hänt. Jag har bara jobbat o sovit denna halvan av okt iaf.. Det värsta e att jag har 2 6-dagars veckor framför mig, vilket innebär att jag bara e ledig 2 dagar av 14. Krille åker ju ut o jobbar på mån, men som det e nu har jag knappast träffat honom nu när han har varit hemma. Jobbar bara heltid året ut ju, så förmodligen får jag mer tid över nästa år. Har lite dåligt samvete att jg inte e ute o går långa promenader med hundarna varje dag. Nu måste jag leta fram mina ridkläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0