Ledig

Idag är man ledig. Började med att sätta mig här framför datorn o har inte gjort ngt annat än idag.. krille ändrade om sladdar o skit innan han åkte så nu fungerar ingen tv... Kunde han inte gjort i ordning efter sig innan han åkte? Nu måste jag stå ut i 11 dagar till innan jag får kolla på tv. O med det menas att jag inte kan kolla på Idol ikväll.....

Solen lyser ute, men det verkar väldigt kallt. Får väl snart tvinga mig ut en runda med hundarna. Någon som vet var man får tag på en konsumentombudsman? Vår värmepump har ju krånglat sen vi flyttade hit så jag tänkte prata med sådan gubbe... Pumpen fungerar endast när det är plusgrader, så jag tycker det borde gå under dolda fel... Har jag tur kan kanske vår försäkring ta det annars... Är inte så insatt i sånt, men jag gör vad jag kan för att slippa betala 20 000 på en ny.

Längtar efter krille förstås, men nu när han e ute har jag ju en chans att spela ifatt honom på WOW:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0