Innan läggdags

Har precis jobbat kvällen. Allt har gått bra. Imorgon börjar man vid kl 7 igen, så jag får snart lägga mig. Tänkte bara skriva lite här först... Har inte hunnit med så mkt idag eftersom jag gick upp kl 11.30:P Hur skönt som helst. Har precis pratat md krille, som e på Irland. vad jag e glad att vi ha 3G mobiler. Det kostar lika mkt att ringa där som här hemma nämligen. Kanon!
Imorgon efter jobbet är det kalas som gäller. Noah fyller 2 år idag egentligen, men jag får komma imorgon eftersom jag har jobbat idag. Syrran fyller föresten år imorgon kom jag på. Tur att vi bara firar varandra när vi fyller jämnt. Annars hade man fått springa på kalas hela tiden.

Vi har köpt en ny tv förresten. Är hur nöjd som helst med den. Det blev en 40" Lcd. Hade egentligen tänkt mig en större tv, men försäljaren i affären sa att man inte skulle ha större än 42" om man inte hade väldigt långt avstånd fram till tv:n. Jag blev nöjd iaf o det e ju huvudsaken.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0